nutizie 1

U Brasile studia a molécula di peptide di velenu di "Agkistrodon lanceus" è inibisce cù successu u 75% COVID-19 in scimmie

U squadra di ricerca di l'Istitutu di Fisica di l'Università di Sao Paulo in Brasile hà truvatu chì a molecula "peptide" prodotta da un velenu chjamatu "jararacussu" hà inibiti cù successu a ripruduzzione di 75% di COVID-19 in scimmie, chì pò esse u primu. passu per sviluppà una droga per luttà contra COVID-19.

A ricerca in a rivista scientifica Molecular hà indicatu chì u velenu di "Agkistrodon lanceus" hà una molécula chì pò impedisce a proliferazione di COVID-19.Questa molécula hè un "peptide" o "aminoacidu di catena ramificata", chì pò cunnetta cù una enzima di coronavirus chjamata "PLPro", è inibisce ancu a propagazione di u virus senza dannà altre cellule.Inibisce cù successu a propagazione di 75% di COVID-19 in scimmie.

Rafael Guido, prufessore assuciatu di l'Istitutu di Fisica in l'Università di Sao Paulo, Brasile, hà dettu chì a squadra di ricerca puderia pruvà chì stu cumpunente di u velenu di serpente pò inibisce una proteina assai impurtante in u virus, è sta molècula "peptide" hà antibacterial. proprietà è pò esse sintetizzati in u laburatoriu, per quessa, ùn hè micca necessariu di caccià a "lancia agkistrodon halys".

Plutone, un herpetologu à l'Istitutu Butantan di Sao Paulo, Brasile, hà dettu chì a ricerca ùn significheghja micca chì u velenu di l'"Agkistrodon lanceus" stessu puderia guarisce u coronavirus, perchè era assai preoccupatu chì a ghjente sia andata à caccia ". Agkistrodon lanceus ", crede chì puderia salvà u mondu.Dunque, hà enfatizatu chì questu ùn era micca u casu.

L'Università di Sao Paulo in Brasile hà publicatu una dichjarazione chì dice chì i circadori valuteranu dopu l'efficacezza di e diverse dosi di molécule "peptide", è cunfirmà s'ellu ponu impedisce chì i virus entre in e cellule à a prima volta.In u futuru, speranu di pruvà è di ricerca in cellule umane, ma ùn anu micca datu un tavulu di tempu specificu.

A punta di lancia Agkistrodon hè unu di i più grandi serpenti velenosi in Brasile, cù una lunghezza di u corpu finu à 2 metri.Vive in i boschi longu a costa atlantica, è ancu in Bolivia, Paraguay è Argentina.


Tempu di Postu: Nov-16-2022