Scientist chì usa u microscopiu in u laboratoriu

pruduttu

Snake Venom hà un casu d'applicazione di bellezza medica

Breve descrizione:

A prova implacable di u tempu hà assai effetti, è cum'è invechjemu, tutti cademu vittime.Quandu a nostra pelle smette di multiplicà, cademu vittime di caduta, linee fini è arrughe.Seamax Cell regeneration Complex cù minerali di u Mar Mortu furnisce soluzioni di bellezza mirate cù metudi scientifichi avanzati.

Stu metudu pò ripiglià u prucessu di rinnuvamentu di e cellule, ripigliendu a rinnuvamentu di e cellule di a pelle è rivelendu a pelle più sana.I peptidi inspirati da u velenu di serpente miranu à l'attività neuromuscular per inibisce i receptori musculari chì arruganu a pelle è causanu arrughe.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Questu, cù u prucessu rivoluzionariu di rinnuvamentu di e cellule, face chì a pelle pare più dolce è più ghjovana in un mesi.
benefici
furnisce nutrimentu di a pelle;Recustruisce l'elasticità di a pelle;Fornisce una texture più liscia è più suave à a pelle
Applicazione:
Applica u serum duie volte à ghjornu matina è sera.Dopu a pulizia è asciutta, applicà l'essenza in movimenti circulari gentili.Per i migliori risultati, aduprate a Cell Renewal Cream.
Eccellente prestazione *:
Rigenerazione * 1. L'aspettu ridutta di arrughe -30% 2. L'aspettu più fermu di a pelle + 32% 3. U cuntenutu di l'acqua aumentatu da + 33% è u 100% di e donne sò stati appruvati **
Unu di l'ingredienti:

usu
Dopu chì a pelle hè rinfrescata, sta crema di regenerazione hè massaggiata in a pelle per mantene l'equilibriu naturali di u tonu di a pelle.Sta crema aiuta à firmà è ferma a pelle mentre si chjude in l'umidità.Aghjunghjite ingredienti in polvere liofilizzati di velenu di serpente, dopu a trasformazione medica, a produzzione di prudutti di bellezza pò esse un filler efficace di arrughe pò eliminà e rughe profonde è e rughe.Quandu si applica à sieri è creme, stu filler di rughe riempie e rughe profonde è impedisce e linee fini.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi